Tuesday, September 23, 2014

Kelas Blog Bersama Akademi Denaihati

Alhamdulillah, 

Semalam Allah melapangkan dan melancarkan urusan saya untuk menimba ilmu bersama Akademi Denaihati, atau secara khususnya, bersama Tuan Hadihaizil.

Memang best dan banyak sangat ilmu yang dapat kami belajar. Terutamanya bagi mereka yang ingin sangat belajar kendalian blog bersama Wordpress, memang anda dinasihatkan untuk datang ke kelas ini.

Tuan Hadihaizil memang sangat pemurah dengan ilmunya, jadi kami semua memang berpuas hati dengan segala ilmu yang diberikan :)

Terima kasih pada kak Haridah, yang memperkenalkan saya dengan kelas ini. Saya sangat gembira, kerana bukan saya seorang saja wakil Naila yang datang untuk belajar, malahan saya datang bersama rakan bisnes saya yang tersayang, Kak Zefa. Saya juga berpeluang untuk berkenalan dengan Ayu, seronok bertukar-tukar pandangan dengan rakan baru ini :)

Kenapa kelas hanya 4 orang? Sebab lebih fokus dapat diberikan jika kita masuk dalam kelas yang sekecil ini :)



Kelas kecil untuk orang berjiwa besar



Tuan Hadihaizil sedang menyampaikan ilmu

Semoga menjadi inspirasi buat Naila Superpower yang lain untuk menghadiri kelas Blog seperti ini di bawah kendalian orang yang pakar dalam bidang ini. Insyaallah, saya memang akan perturunkan segala ilmu kepada anda. Dengan izin Allah, ilmu yang dicurahkan akan digunakan dan disebarkan ke jalan yang baik-baik yang dapat memberikan inspirasi kejayaan dan kebahagiaan pada orang lain di luar sana :)


Beri yang terbaik, anda akan dapat yang lebih baik!


Terima kasih Tuan Hadihaizil atas tunjuk ajar anda :)

1 comment:

Fifi Nadhrah said...

kelas yang sangat bermanfaat..