Friday, July 4, 2014

IMPIAN AINI : PROJEK 4 ANGKA

SEMOGA IMPIANKU BUKAN SEKADAR ANGAN KOSONG. INSYALLAH!!

Terkenang saat mula-mula terjinak-jinak dengan biz Shaklee dulu, macam tak percaya saya sudah di tahap ini, mulanya hanya ingin menjadi pengguna sahaja tetapi akhirnya menjadi SID (shaklee independent distributor). Banyak yang saya belajar dari biz ini. Saat yang paling indah bila dah dapat bonus every month rasa confident, rasa seronok nak tambah pendapatan keluarga. Betulkan niat nak bantu lebih ramai orang untuk hidup sihat, duplicate kejayaan orang yang telah berjaya dengan shaklee insyallah tu antara rahsia kejayaan untuk berjaya.

Sejak dapat bonus shaklee yang pertama saya dah pasang impian untuk bersara awal at least umur 35 dah bersara, saya ada 5 tahun lagi untuk berusaha untuk genggam cita-cita saya!! then impian saya ingin ke umrah dan haji dengan mak ayah serta adik beradik berkali-kali serta travel seluruh dunia. Impian yang besar ini akan saya semat dalam minda setiap hari supaya ia akan menjadi push factor saya untuk berjaya. Amin Amin.
  
Semoga sharing ini menjadi inspirasi untuk memperbaiki taraf kewangan hidup kita
Sentiasa memberi dan memberi.

Pray for Me.



SEMOGA BERJAYA AINI!
2nd Downline Saya dari Nurul Wahidah

No comments: