Wednesday, July 16, 2014

IMPIAN NURJAYA : PROJEK 4 ANGKA

IMPIAN NURJAYA SUMIRAN– PROJEK 4 ANGKA

Assalamualaikum J

Alhamdulillah syukur saya mengenali Shaklee. November 2012 saya didaftarkan sebagai ahli Shaklee oleh sahabat baik saya Pn Amlizan, saya masih ‘zero’ ketika itu. Selang beberapa minggu wujudnya website JomVitamin.com walau tiada fokus halatuju website tersebut. Sehinggalah saya diperkenalkan dengan Master Lyna Noh dan mengenali blog beliau, barulah saya benar faham peranan website dalam bisnes Shaklee khususnya.

Impian saya paling utama bersama Shaklee adalah untuk berkongsi kelebihan produk Shaklee dengan ramai orang lain di luar sana. Produk Shaklee yang berasaskan semulajadi, selamat, berkesan dan mesra alam mempunyai banyak kelebihan dan keistimewaan sementalah ia telah menjalani penyelidikan bertahun-tahun sebelum ia dipasarkan ke seluruh dunia. Penglibatan dalam bidang penyelidikan selama lebih 10 tahun membuka mata saya tentang cabaran dalam menentukan kejayaan hasil sesuatu produk. Justeru saya merasakan ia menjadi tanggungjawab saya untuk berkongsi manfaatnya dengan orang lain.

Kaya, berjaya dan sihat bersama Shaklee dengan menjana pendapatan 4 angka, 5 angka dengan hanya dari rumah bersama anak-anak pencetus keinginan saya untuk terus bersama Shaklee. Semangat meletus mengimpikan KEBEBASAN hutang, KEBEBASAN kewangan, KEBAHAGIAAN orang-orang tersayang dan terus berbakti pada Mak Abah, INFINITI had zakat dan sedekah secara tidak langsung menambah nilai pada hidup orang lain untuk dunia dan akhirat.
Ameen.




SEMOGA BERJAYA NURJAYA
3rd Downline Saya dari Nor Amlizan Ramli

No comments: