Friday, July 4, 2014

IMPIAN RABIATUL : PROJEK 4 ANGKA

Saya dan Shaklee bermula secara tidak langsung pada tahun 2012. 
Saya teruja dengan Shaklee apabila adik ipar saya Ainul mengandung untuk dapatkan anak kedua dengan mencuba set kesuburan shaklee. Walaupun sudah mencuba hampir 2tahun, belum lagi ada tanda-tanda untuk mengandung tetapi hasil daripada saya mengamalkan alfalfa,vite, gla, esp, ada perubahan lain yang saya alami.antara perubahannya tiada lagi sakit di bawah ari - ari ekoran dari pembedahan DnC dan kulit wajah saya makin berseri dan jerawat pun malu nak bertandang,memang dapat feed back dari orang keliling saya mereka kata saya nampak muda dari umur sekarang.
Bukan itu saja kalau dulu selepas keguguran berat badan saya naik dari 50 kg ke 56 kg, tapi alhamdulillah dengan pengambilan esp + alfalfa berat badan makin berkurang.sekarang dah menurun hingga 52kg. Ini kisah saya dan Shaklee. Impian saya dengan Shaklee saya ingin berjaya dalam bisness shaklee supaya saya boleh membuka kelas program neuro nadi al hafiz sendiri untuk mereka yang berminat untuk menghafal al quran. Selain itu saya ingin membantu teman-teman yang ingin mencari punca pendapatan sampingan bagi mengurangkan masalah yang mereka hadapi dengan tidak perlu mengabaikan keluarga sendiri serta dapat menikmati kehidupan yang lebih sihat.moga Allah swt merahmati usaha kita.amin..



SEMOGA BERJAYA RABIATUL!
1st Downline Saya

No comments: