Wednesday, July 2, 2014

Impianku, Sebesar Matahari di Angkasa!

"Imaginasi dan mental movie adalah kuasa minda kurniaan Allah yang paling besar kepada manusia. Ramai manusia gunakan untuk benda negatif dan menakutkan mereka. Jika ubah cara penggunaan maka hidup akan berubah. Imaginasi posiitif menghasilkan hormon positif, badan akan sihat dan jiwa tenang; Prof Dr Muhaya"
Impian saya bermula dari pembentukan diri, ingin menjadi seorang isteri yang solehah, ibu yang berjaya membina kejayaan anak-anak dan seterusnya mengubah hidup kami sekeluarga untuk mendapatkan pendidikan yang terbaik di tempat yang terbaik, mendapat kesihatan yang baik dan melalui hari-hari mendatang dalam suasana yang positif.

Semoga dengan perubahan diri ini akan membantu orang lain yang sama ingin berjaya dalam hidup menambahakan nilai kehidupan dari semua sudut kehidupan, agar persekitaran yang bahagia dan harmoni dapat diwujudkan.

Semoga sumbangan ini sedikit sebanyak dapat membantu ke jalan agama yang diredhai, dunia akan dipegang di tangan, akhirat jualah yang bersemadi di hati!

Semoga Projek 4 angka dan Projek 5 angka serta Projek BINTANG menjadi impian dan semua Naila dapat merasainya :D

Marilah semua menjadi orang yang berjaya! Amin, perkenankanlah ya Allah

No comments: