Thursday, July 3, 2014

IMPIAN ZAM : PROJEK 4 ANGKA

Bismillahirrahmanirrahim...

Saya impikan kehidupan yang sihat, bahagia dan bebas hutang. Sungguh tak sangka, berat badan saya naik mendadak pula semasa kandungan kedua. Malah, selepas melahirkan, ianya kekal (memang mimpi ngeri!!) setelah bertemu "Shaklee", saya yakin ia mampu membantu saya mendapatkan semula berat badan asal. Sekarang, saya sungguh gembira dengan penurunan berat badan yang selamat. Dalam tempoh 4 bulan, saya kehilangan sebanyak 8kg dan ini adalah sejarah yang pertama yang berharga buat saya. Walaupun berat sasaran yang saya aim masih belum tercapai, saya masih berusaha ke arah itu. Dengan pengalaman saya dengan Shaklee, ingin saya kongsikan dengan teman-teman yang mengalami masalah yang sama di samping menjana pendapatan sendiri dari rumah.



SEMOGA BERJAYA ZAM!
2nd Downline Saya dari Su annajah

No comments: